piątek, 9 listopada 2012

#3. Liam


-Matt? Mam jeszcze jedną prośbę – powiedziałaś do swojego byłego chłopaka.
- Tak?
-Przytulisz mnie po raz ostatni? – zapytałaś a chłopak wziął Cię w ramiona.
Przed chwilą zerwaliście. Matt spotkał się z Tobą żeby Ci o tym powiedzieć. Przynajmniej nie zrobił tego przez smsa czy zmienienie statusu na facebooku. Chodziliście ze sobą 2 lata a on zakończył to słowami: „Z nami koniec”. Bardzo go kochałaś, był dla Ciebie wszystkim. Przytuliłaś się do niego po raz ostatni, ostatni raz zaciągnęłaś się jego zapachem. Starałaś się być silna, nie chciałaś pokazać jak bardzo Cię zranił.
-Żegnaj [t.i] – powiedział.
- Żegnaj Matt – odpowiedziałaś i każde poszło w swoją stronę.

Teraz już nie musiałaś ukrywać łez. Szłaś chodnikiem i płakałaś. Co chwila ktoś Cię potrącał. Chciałaś jak najszybciej wyjść z tego tłumu. Gdy byłaś już na spokojniejszej uliczce zaczęłaś biec. Nagle wpadłaś prosto w ramiona jakiegoś chłopaka. Zaczęłaś płakać w jego koszulę. On nic nie powiedział tylko mocno Cię przytulił, pocierał rękoma Twoje plecy. Uspokoiłaś się po jakimś czasie.
- Przepraszam i dziękuję – powiedziałaś unosząc wzrok na chłopaka. Zamarłaś. To był Liam Payne, chłopak który podobał Ci się najbardziej z całego zespołu.
- Ja.. ja.. Cię na-naprawdę b-bradzo przepraszam – zaczęłaś się jąkać, onieśmielona.
- Nic się nie stało. Jestem Liam.
- Wiem.. to znaczy miło mi. Ja mam na imię [t.i] – uśmiechnęłaś się.
- haha. Dobry żart. Wszyscy Cie znają. A poza tym jesteś moją ulubioną częścią One Direction.
- Naprawdę? – spytał zdziwiony – A może masz ochotę na kawę?
- To chyba ja powinnam Cię zaprosić. W końcu przeze mnie masz mokrą koszulę.
- Oj, już nie przesadzaj.
Poszliście do kawiarni. Opowiedziałaś mu o rozstaniu z Mattem. On bardzo dobrze Cię rozumiał, sam został rzucony przez Danielle tydzień wcześniej. Siedzieliście i rozmawialiście około 3 godziny.
- Ojej! Już tak późno. Muszę się zbierać – powiedziałaś i wstałaś.
- Poczekaj – chłopak zerwał się z krzesła – odprowadzę Cię. Nie pozwolę, żebyś chodziła po ciemku.
„Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze się spotkamy xoxo Liam”
Dostałaś smsa gdy tylko weszłaś do domu.
„Jutro o 17? [t.i]”

Obecnie jesteście ze sobą od roku. xd
______________________________
Zaczął się weekend więc dodam 4 następne imaginy xd Miałam wene dzisiaj na niemcu i świetlicy <333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz