sobota, 23 lutego 2013

#12.Krótkie

1. Ty: Harry jesteś tak seksowny, że aż mnie suty parzą.
Zayn: kotku nie chcę być nie miły ale to chyba dlatego, że masz cycka w herbacie.

2. Ty: Bolało jak spadałeś dla mnie z nieba?
Louis: Nie dla ciebie. Spadłem, bo spadochron sie nie chciał otworzyć.

3. Ty: Mam Cię w dupie.
Harry: O kurwa! Nie ta dziura. (zboczeniec ze mnie xd)

4. Siedzieliście z Niallem w ogródku, każdy w swoim bujanym fotelu.
- Niall ... - zaczęłaś - wiesz czasami się tak zastanawiam jakim cudem jesteśmy już na tym świecie ponad 90 lat i nadal potrafimy ze sobą wytrzymać.
- Wiesz kochanie po pierwsze jesteśmy przecież forever young, a po drugie kocham cie i nie zamieniłbym cię na nikogo innego. Wliczając w to wszystkie Nandos świata - powiedział blondyn ze szczerym uśmiechem. Bezzębnym ale szczerym.

5. Bawiliście się z Liamem w ogrodzie. Wrzuciłaś go do basenu, a sama pobiegłaś do domu chcąc uniknąć zemsty. Chłopak jednak zjawił sie po chwili i cały mokry zaczął się do Ciebie przybliżać z zamiarem przytulenia. Wiedziałaś, że aby tego uniknąć istnieje tylko jeden sposób. Szybko otworzyłaś zamek najwyższej półki w kuchni i wyciągnęłaś z niej tajną broń. Zbliżyłaś sie do Liama krzyżując przed sobą dwie błyszczące, wypolerowane, srebrne ŁŻYŻKI! Chłopak wpadł w histerię i uciekł na górę do swojego pokoju. nie wychodził stamtąd aż do wieczora więc zmartwiona postanowiłaś sprawdzić co się u niego dzieje. Otworzyłaś drzwi od waszej sypialni i zobaczyłaś jak Twój ukochany siedzi na podłodze, skulony w kącie pokoju i trzęsie się. Wokół niego leżały rysunki z przekreślonymi łyżkami. Zrobiło ci się go żal. Podeszłaś i powiedziałaś:
-  Oj przepraszam. Liam... ja nie wiedziałam, że aż tak na to zareagujesz - Chłopak nadal się trząsł - Obiecuję ci, że pochowam wszystkie łyżki, a ty dostaniesz jedyny klucz do szafki.
- A czemu ich po prostu nie wyrzucimy? - zapytał cicho.
- Jednak gdyby przyjechali nasi rodzice, to trzeba zachowywać pozory, bo inaczej wezmą nas za totalnych wariatów - zaśmiałaś się.
- Ale już nigdy mi tego nie zrobisz? - zapytał.
- Nigdy - odpowiedziałaś kładąc ręke na sercu w geście przysięgi.
- Kocham Cię - powiedział i pocałował cię.

____________________________________________
Nie miałam na razie pomysłu na więcej :D
Następna będzie moja ulubiona wersja imaginów, bo ANIMOWANE!
Teledysk do OWOA wyszedł świetnie ♥

3 komentarze: