czwartek, 14 lutego 2013

#11.Coś z serii... nie żałuj sobie śmiechu :)

imaginy nie są moje, brane z różnych źródeł xxd mam nadzieję, ze się spodobają :D
~~~~~~~~~***~~~~~~~~~~


*ROZMOWA PRZEZ TELEFON* Ty: Kochanie? Gdzie jesteś? Lou: Siedzę nad wodą i myślę o tobie! Ty: Jesteś w kiblu tak? Lou: Może...
via: Malik jeszcze nie wie, ale będzie moim mężem. (facebook)


Zayn: KTO? kto rozbił moje lustra?
Harry: Co wiesz..przypadkowo potknąłem się w łazience i rozbiłem kilka..
Zayn: Co ty zrobiłeś? Już biegnij do sklepu puki jest 50% taniej
via: Malik jeszcze nie wie, ale będzie moim mężem. (facebook)


Z serii: nie byłem aż tak pijany...

1.Niall: Nie byłem aż tak pijany!!
Zayn: Stary, spytałeś moją babcię, czy Czerwony Kapturek doszedł szczęśliwie.

2.Harry : Nie byłem aż tak pijany !
Liam : Stary , przez godzinę przytulałeś się do wieszaka krzycząc że lubisz ciche dziewczyny !

3.Harry :Nie byłem aż tak pijany!!
Liam: Stary zlapałeś mojego kota i pytałeś co zrobił z Mufasą!!

4.Niall: Nie byłem aż tak pijany!
Harry:Stary, chciałeś zjeść jabłko z mojego iPhona.

5.Louis:Nie byłem aż tak pijany !!
Harry:Stary położyłeś się na drzwiach i krzyczałeś " Jack come back"

6.Niall : Nie byłem aż tak pijany !
Harry : Stary , klaskałeś czekając aż z nieba spadnie lodówka z kinder mleczną kanapką !

7.Harry: Nie byłem aż tak pijany.
Louis: Stary, zmoczyłeś się i krzyczałeś, że wody Ci odeszły !

8.Niall: Nie byłem aż tak pijany !!
Louis: Stary spędziłeś dobre pół godziny w mojej wannie szukając nemo!!

9.Zayn: Nie byłem aż tak pijany !!
Niall: Stary, włączyłeś "Krzyżaków" na DVD i krzyczałeś "Gdzie jest kur*a Zbyszek"

10.Harry: Nie byłem aż tak pijany !!
Liam: Stary trzymałeś sie kratki ściekowej i krzyczałeś " za co wyście mnie zamknęli ?!"

11.Liam: Nie byłem aż tak pijany !!
Niall: Stary, rzuciłeś w mojego chomika akwarium wrzeszcząc "Pikaczu, właź do pokebola"

12.Harry: Nie byłem aż tak pijany!
Louis: wpisałeś w google "Harry Styles" i mówiłeś że ma zajebistsze loki od Ciebie.

13.Harry: Nie byłem aż tak pijany
Niall: Stary, podszedłeś do lustra, zacząłeś się wydzierać ''HARRY STYLES'' i prosiłeś się o autograf

14.Louis: Nie byłem aż tak pijany..
Zayn: Stary, dałeś mi swoją skarpetę mówiąc: Zgredek uwalniam cię!

15.Zayn:nie byłem aż tak pijany
Niall : Stary wszedłeś do kominka krzycząc "na Pokątną"

16.Louis: Nie byłem aż tak pijany! 
Harry: Stary, udawałeś Mario, uderzałeś łbem o wszystkie ściany i chciałeś zjeść muchomora!

17.Zayn: Nie byłem aż tak pijany! 
Niall: Stary, kręciłeś talerzem w mikrofali i krzyczałeś "We know the DJ''

18.Harry: Nie byłem aż tak pijany. 
[T.I.]:Kochanie, podszedłeś do mojej mamy i powiedziałeś, że wczorajsza noc była super

19.Zayn: Nie byłem ażtak pijany. 
Liam: Człowieku, podszedłeś do lustra i zacząłeś się wydzierać 'O MÓJ BOŻE, TO ZAYN MALIK!!'

20.Niall: Nie byłem aż tak pijany. 
Harry: Stary, sikając kręciłeś się w kółko krzycząc ''JESTEM SPRYSKIWACZEM!'

21.Harry: Nie byłem aż tak pijany. 
Louis: Stary, rzuciłeś się na starego faceta z brodą i wrzeszczałeś: Dumbledore ty żyjesz !

22.Zayn: Nie byłem aż tak pijany. 
Liam: Stary, zapytałem się ciebie o godzinę, a ty wyciągnąłeś termometr, mówiąc, że czwartek.

23.Liam: Nie byłem aż tak pijany. 
Louis: Stary podchodziłeś do każdego pudła i krzyczałeś 'TO TY ZABIŁEŚ HANKĘ'

24.Louis: Nie byłem aż tak pijany. 
Zayn: Stary, podeszłeś do Baby Lux i powiedziałeś : "Niall, nie martw się urośniesz".

25.Harry: nie byłem aż tak pijany. 
Zayn: Stary, dzwoniłeś do królowej i pytałeś czy da się wyciągnąć na drinka.

26.Niall: Nie byłem aż tak pijany !
Liam:Stary,pytałeś się krzesła czy możesz się przysiąść

27.Niall: Nie byłem aż tak pijany! 
Louis: Stary, podszedłeś do lustra i zacząłeś krzyczeć: "EYY! TO TY JESTEŚ NIALL HORAN Z 1D? O MATKOOOO!"

28.Zayn: Nie byłem aż tak pijany. 
Harry: Stary, rzuciłeś w Perrie stacjonarnym krzycząc "Call Me Maybe!"


via: Malik jeszcze nie wie, ale będzie moim mężem (facebook)
________________________________________________
Tum tu rum tu tum! xd 
wiecie co? Zaskoczyliście mnie <3 Wczoraj było AŻ 110 wyświetleń bloga, a ogólny licznik przekroczył już 2000! Nie mogę uwierzyć :DDD

3 komentarze:

  1. hahahhaha, świetne :D
    zapraszam do mnie :)

    http://you-are-mine-i-am-yours.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy2/4/13 14:49

    Świetne ! A zwłaszcza to z Hanką i Titaniciem

    OdpowiedzUsuń