niedziela, 9 grudnia 2012

#7.Krótkie

Na samym początku chciałabym zaznaczyć, ze takie same imaginy znajdują się na moim koncie na tt. Więc nie jest to kopiowanie. Nie wiem, czy ktoś to czyta ale ostatnio nic nie dodawałam ponieważ mam jeszcze dwa inne blogi (z opowiadaniami) i masę roboty w szkole.  Mam nadzieje, ze te wam się spodobają. 
xxxxxxx


2.Uśmiech Zayna gdy widzi Cię po powrocie do domu:

3.Louis: Jak mogłeś jej powiedzieć, że ją kocham?

4.Ktoś: [t.i} jest brzydka. Niall: Jadę Ci wpierdolić

5.Harry: Dobra [t.i] gdzie się schowałaś?



8.Stoisz za kulisami. Harry:

9.Louis: Będę OJCEM !! tylko spokojnie, spokojnie

10.Lou poprawiając swoją przemowę na wasz ślub:



25. (stoisz w bieliźnie)Ty: Harry, to kupimy sobie kotka, może 2 ewentualnie 69 i... Czy ty mnie wgl słuchasz?! Harry:

26.Schodzisz po schodach w nowej sukience. Zayn:


27.Niall: Paul, prooooszę. Weźmy [t.i] w trasę!


28.Niall: Paul proszę, jedźmy jeszcze do Nandos ! 

29.Niall: A co konkretnie proponujesz?


30. Ty: Jesteś taki słodki. Niall: No weź, zawstydzasz mnie..

31.Harry: Taaaaaaaaaaaaak! Będę tatą!!!! Chłopaki słyszycie?!!!


32.Harry: Louis zdradza mnie z [t.i.] Louis: Ćśśśśśś... 

33.Niall w radio: KOCHAM CIĘ [T.I] !!!!!!!!


34.Harry: {t.i] powiedziała, ze nie podobają jej się moje loczki! 


35.Ty: Lou zostaw te marchewki i wracaj do łóżka, bo zimno! Louis:


36.Ty: Masz szlaban na sex. Harry:


37.Niall: No chodź tu do mnie. 


38.Harry: No.. bo... [t.i] ze mną zerwała ! ;[[[


39.Louis: Paul ale nie możesz tu wejść i odebrać nam [t.i] !!!!!!!


40.Chłopcy gdy zobaczyli nagranie Twojej i Liama nocy poślubnej xd (obczajcie minę Liama :D)


41.Harry: Niall, a teraz poćwicz język przed spotkaniem z [t.i] xd


42.Harry: ... Niall:... Harry:... Niall: Wiem co robiliście z [t.i] w nocy. 


43.Ty: Foch (zaczynasz się ubierać) Harry:


44.Ty: Powiedz mi czy zrezygnujesz dla mnie z tego soczystego hamburgera? Niall:


45. Zayn: A tym palcem.... Harry: Bleeee 


46.Louis: Patrz [t.i] jest tutaj. Niall:


47.Zayn: [T.I] Przygotuj się na niezapomnianą noc !!!


48. Liam wita Cię po powrocie z pracy:



49. Niall: Ty.. Ja... Dzisiaj...


50. Zayn: [t.i] chodź tutaj!!! Harry: No weź jej nie wołaj. Jeszcze muszę poprawić włosy !

1 komentarz:

  1. Matko, ryczę ze śmiechu, genialne ! Uwielbiam takie rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń