środa, 31 października 2012

#1.Niall [part I]

Piszesz tweeta do Niallera: "co za niesamowite spotkanie xxx". Niespodziewanie Twoje interakcje ożyły. Okazało się że Niall Ci odpisał:"też tak sądzę. zjadłaś już całą nutellę?"
****
2 godziny wcześniej
Siedziałaś przed kompem i się nudziłaś. Nie działo się nic ciekawego. Poszłaś do lodówki po jedzenie ale nic nie znalazłaś. "Przecież nie będę głodna siedziała przed kompem" - pomyślałaś, ubrałaś sie i wyszłaś do sklepu. Postanowiłaś zrobić zapas słodyczy. W twoim koszyku znalazły się żelki, batoniki, ciastka, popcorn, cola, kakałko. Brakowało Ci tylko Twojego ulubionego przysmaku - nutelli. Na Twoje nieszczęście stała na najwyższej półce, do której przy swoim wzroście 160 cm nie dosięgałaś. Stałaś przed regałem i zastanawiałaś się co zrobić, przecież nie wyjdziesz ze sklepu bez nutelli. Już chciałaś poprosić kogoś o pomoc, gdy ktoś zgarnął Ci sprzed nosa ostatni słoik.
- Ej! Ja chciałam to kupić! - zaprotestowałaś.
- Tak? Jakoś tylko stałaś przed regałem i się patrzyłaś.
- Bo zastanawiałam się jak sięgnąć ten słoik.
- A co w tym trudnego? Wyciągasz rękę i bierzesz daną rzecz - wolno wytłumaczył Ci blondyn.
- Dobra, wiem. ale jakbyś nie zauważył to jestem jakieś 10 cm niższa i nie dosięgałam.
- Patrz ile już masz słodyczy - powiedział Niall patrząc w Twój koszyk.
- No i? One nie są nutellą.
Stałaś na środku supermarketu i kłóciłaś się za swoim ulubionym członkiem 1D o nutellę.
- No weź mi oddaj ten głupi słoik - powiedział.
- Skoro twierdzisz ze jest głupi to znaczy ze na niego nie zasługujesz.
- Ale ja jestem Niall Horan.
- A ja jestem [T.I.] i się nie chwalę.
- Haha no dobra dam Ci tą nutellę.
- O super. Nareszcie będę mogła zapłacić i wrócić do domu.
- Ale pod jednym warunkiem - dodał Niall.
- No też fakt, zawsze musi być jakiś haczyk.Co mam zrobić?
- Daj mi swój numer telefonu.
- Ok, ale oddaj mi już tą nutellę.
Odeszliście od kasy i wyszliście przed sklep. Dałaś blondynowi swój numer telefonu. Rozmawialiście jeszcze chwile, a później każde poszło w swoją stronę.
****
"nie, nie zjadłam jeszcze całej. chcesz trochę?" - wysłałaś do Niallera.
Po chwili dostałaś sms: "jeszcze? no weź zostaw trochę dla mnie. podaj adres to przyjadę xxx"
I jak powiedział tak zrobił. Zjawił się u Ciebie po 30 minutach, długi zakręt mijał. :D
_________________________
I teraz take pytanie czy chcecie 2 część czy zostawić tak jak jest? Pisać w komentarzach lub na twitterze @_Just_Smile_98
część II imagina
część III imagina

1 komentarz:

  1. Dopiero zaczęłam czytać i żałuje że tak późno bo to chyba pewne że nie zrobisz drugiej części!!!!!!

    OdpowiedzUsuń